montoffee-芒它非:

Red Rain Boots红色雨靴2012》 

  • 红色雨靴
  • 我知道你在给我打电话
  • 或许 我再也没勇气听见你的声音
  • 窗外的雨 淅淅沥沥下得好大
  • 我还记得那把雨伞
  • 我还开玩笑说那是我的
  • 每当你哭泣的时候
  • 我总是没勇气吻你
  • 宝贝我不想失去你的温柔
  • 宝贝我不想离开你一天
  • 有谁能明白我误入的迷途
  • 那么就直接向我奔来
  • 我再也不想陷在你的思绪里
  • 副歌:
  • 我想像一只自由起舞的蝴蝶一样生活
  • 在五彩斑斓的彩虹里缓缓振翅
  • 拥有挥霍不尽的好时光
  • 我们一起 好吗
  • 我才意识到我需要晴朗的一天
  • 在阳光的抚摸下思念你
  • 渐渐放开一切 渐渐忘了你
  • 往昔的一切让我多么想好好放松休息
  • Red Rain Boots
  • I know you're calling me
  • Maybe I couldn't hear you anymore
  • It was raining heavily outside
  • I remember the umbrella
  • Baby I was joking that is mine
  • I'm not brave to kiss you when you cry
  • Baby I dont want to lose you softnes
  • Baby I dont want to leave you a day
  • Anyone who understand my wrong way
  • So coming right just coming right
  • I dont wanna get caught in your mind
  • CHORUS:
  • I want a life like a butterfly(butterfly)
  • Flutter in colorful rainbow
  • Have a good time
  • So come on baby
  • I realize I need a sunny day (sunny day)
  • Missing you in the sunshine
  • Let it all go
  • Forget you baby
  • How I want to rest for yesterday
March
23
2012
评论
热度(92)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© lovemusic | Powered by LOFTER